26 Şubat 2013 Salı

Bakan Günay: Üçüncü dönem bakanlık yapmayı düşünmüyorum




İki dönemdir Kültür ve Turizm Bakanlığı görevini yürüten Ertuğrul Günay, üçüncü döneminde bakanlık yapmayı düşünmediğini söyledi. Yeni insanlara yol açılması gerektiğini ifade eden Ertuğurul Günay, "Tarihle, kültürle ve arkeolojiyle ilgili özel meraklarıma yönelik işler yapmayı düşünüyorum." dedi.Topkapı Sarayı’nda bulunan Seferli Koğuşu’nun restorasyonu ile ilgili protokol anlaşması imzalayan Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay, bakanlık görevinin ne zaman sona ereceğine ilişkin bilgiler verdi. Gazetecilerin sorularını cevaplayan Günay, bundan sonraki dönemde bakanlık düşünmediği için birtakım projeleri tamamlamak istediğini anlattı. 2014-2015 seçim döneminde görev süresinin dolduğunu dile getiren Günay, “İkinci dönemin başındayım ben. İkinci dönemin sonu yeter. 5 yıl doldu. Yeni insanlara, yeni heyecanlara yol açmak gerekir. Tamamen tarihle, kültürle, arkeolojiyle ilgili özel meraklarıma dönük işler yapmak istiyorum. Siyasetten hiçbir zaman emekli olunmaz. 75-80 yaşında delikanlı adamlar siyaset yapıyor memlekette. Üçüncü dönem daha düşünmüyorum. Bakanlık olarak düşünmüyorum. Bugünlerde herkes çarpıcı açıklamalar yapıyor. Ben de bunu söyleyeyim. Bu dönem içinde bu işler bitsin istiyorum. Biz geçen dönem Topkapı Sarayı’nda önemli işler yaptık. Saray avlusundan gecekondu çıkarmaktan milli savunma deposu çıkarmaya kadar radikal adımlar attık. Restorasyon devam edecek.” şekilnde konuştu.adana yerel seçimler adana seçimler yerel seçimler adana seçimleri adana 2014 yerel seçimleri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder